Hur gör jag om jag har ett akut fel?

  • Några exempel på akuta fel är en större vattenläcka, strömlöst i lägenheten i ett eller flera rum samt stopp i avlopp som stiger eller rinner undan långsamt.

    Om ditt akuta fel händer under Kund-och Medlemsservice ordinarie öppettider har du möjlighet att kontakta oss via telefon på 010-442 11 00.

    Om ditt akuta fel händer utanför Kund-och Medlemsservice ordinarie öppettider har du två alternativ:

    • Alla våra hyresgäster samt medlemmar i bostadsrättsföreningar som har jour genom HSB Jouren kan felanmäla dygnet runt genom att ringa 010-442 11 00, välj menyval 1. Det finns även möjlighet att ringa direkt på telefon 08-695 00 00
    • Boende i Wallfast och Hässelby Hem kan, under kvällar och helger, kontakta jour genom Dygnet Runt som nås på telefon 08-18 70 00

    _DSC5767[1].png

  • Fick du svar på din fråga?

      

    Vilken information saknar du?