Hur gör jag en felanmälan?

  • Alla hyresgäster samt medlemmar i bostadsrättsföreningar som köper tjänsten felanmälan hos HSB Stockholm kan göra en felanmälan på olika sätt:

    1. Logga in på Mitt HSB, klicka dig vidare till Ärenden & felanmälan -> Skapa felanmälan/Gör en beställning. Gör du en felanmälan på det här sättet kan du även följa statusen på ditt ärende via Mitt HSB
    2. Via vårt felanmälanformulär som du hittar här


    Efter inkommet ärende kommer du bli kontaktad av en fastighetsskötare för en tidsbokning. Detta sker vanligtvis inom två arbetsdagar.

    Om ditt ärende är akut kan du även ringa in till vår Kund- och Medlemsservice på telefonnummer 010-442 11 00. Här kan du läsa mer om vilka ärenden som kan hanteras som akuta

    _Q4A6502[1].jpg

  • Fick du svar på din fråga?

      

    Vilken information saknar du?